DOĞAN YILDIRIM |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HİKAYE
19 yaşında bir hukuk öğrencisi olan Barış, günümüzde maddi durumu ve sosyal statüsü iyi olan hemen her ailenin çocuğu gibi klasik proje çocuklarından biridir. Hep en iyi okullarda okumuş, tüm öğrencilik hayatı bu okulları kazanmaya çalışmakla geçmiştir.
Ancak Barış ailesinin istediği gibi bir genç adam olma yolunda ilerliyor gibi görünse de aslında hiçbir şey göründüğü gibi değildir!!! Çünkü Barış istemi dışında programlanmış bütün bu hayatında hep bir çıkış noktası aramış ve sonunda çıkışı ailesinin asla onaylamayacağını bildiği hız tutkusunda bulmuştur.
Bu delicesine hız tutkusu Barış’ın hayatının hiç beklemediği şekilde değişmesine sebep olacak ve Barış’ın İstanbul’da başlayan fırtınalı hikayesi; şehrin kaos ortamından sıyrılarak Ömerli’deki sıradışı bir çiftliğe kadar uzanacaktır…
Farklı bir çevreden gelen Barış bir yandan yepyeni bir hayatla karşılaşırken çiftliğin diğer gençleri Gülşen, Bekir, Feraye ve Aliço’nun hayatları da Barış’ın gelişiyle birlikte yavaş yavaş değişmeye başlayacaktır…
OYUNCULAR
|
Yusuf Ömer Sınav
|
Barış
19 yaşında bir hukuk öğrencisi olan Barış, günümüzde maddi durumu ve sosyal statüsü iyi olan hemen her ailenin çocuğu gibi klasik proje çocuklarından biridir. Hep en iyi okullarda okumuş, tüm öğrencilik hayatı bu okulları kazanmaya çalışmakla geçmiştir. Ailesi tarafından her alanda donanımlı olacak şekilde yetiştirilmiştir. 2 dil bilir, iki müzik aleti çalar. İlk ve ortaokul yıllarında tiyatro kollarında yer alır, lisede basketbol oynar... Bütün bunlar yetmiyormuş gibi hem iyi bir yüzücüdür hem de halen eskrim, piyano ve okçuluk kurslarına devam eder.
Barış üniversiteye kadar anne babasının şekillendirdiği bu hayatı sürse, ailesinin olmasını istediği genç adam olma yolunda harfiyen ilerlese de aslında hiçbir şey göründüğü gibi değildir!!! Çünkü Barış istemi dışında programlanmış bütün bu hayatında hep bir çıkış noktası aramış ve sonunda çıkışı ailesinin asla onaylamayacağını bildiği hız tutkusunda bulmuştur...
|
|
|
Üniversiteye başladığında girdiği rahat ortam ve ailesinin nispeten azalan baskısı hız tutkusunu tatmin edeceği ortamlara daha rahat girmesine sebep olur. Barış üniversitede tanıştığı insanlarla motosiklet yarışlarına başlar. Oysa bu yarışlar hayatının hiç beklemediği şekilde değişmesine sebep olacaktır...
|
|
|
|
İpek Karapınar
|
Gülşen
Adil babanın 18 yaşındaki kızı Gülşen ikinci kez girdiği üniversite sınavının sonuçlarını beklemektedir... Gülşen çiftlikte büyümüş, atlara ve at binmeye yabancı olmayan zeki, sevimli ve güzel bir kızdır. Babası gibi atları çok sevdiği için, okuldan kalan tüm zamanlarını ve yaz tatillerinin tamamını çiftlikte geçirmektedir...
Gülşen de Adil Baba gibi hali vakti yerinde bir babanın çocuğu olmasına rağmen Barış'ın aksine hayatın gerçeklerinin daha çok farkındadır... Annesiz yetişmiş olmanın da kendisine verdiği erken yaşta gelen olgunluk Barış'ı zengin ve züppe bir cadde çocuğu olarak görerek hafife almasına neden olur... Oysa Barış dış görünümünün altındaki gizli yönleriyle Gülşen'i şaşırtmakta geç kalmayacak, ikilinin bitmek tükenmek bilmeyen kavga ve çekişmeleri yerini zamanla çok farklı bir ilişkiye bırakacaktır...
|
|
|
Yılmaz CaIayır |
Bekir
Barış'ın yaşıtı olan Bekir çiftlikte binicilik hocası ve Adil Baba'nın sağ kolu olan Ahmet Hoca'nın oğludur... Ailesiyle birlikte çiftlikte yaşayan Bekir, babasının altında hoca yardımcısı olarak çalışmaktadır. Çiftlikler arası yarışmalarda da yarışmacı olarak çiftliği o temsil eder.
Bekir'in atlar ve binicilik konusundaki ilgi ve hırsını gören babası da onu kendi yerine ikinci adam olarak yetiştirmeye karar vermiş, Bekir'in iyi bir binici olabilmesi için elinden geleni yapmıştır. Hırsı ve kabiliyeti ile kendisini ispat eden Bekir kimsenin binmediği ya da binmekten korktuğu atlara binerek, cesareti ve gözüpekliği ile tanınır hale gelmiştir. İdeali bir gün emekliğe ayrıldığında babasının yerini almaktır...
Çiftlik çalışanı bir ailenin oğlu olmaktan ötürü aşağılık kompleksi olan Bekir, çiftliğe gelen iş adamlarını ya da kendisinden daha yüksek sosyal tabakada olanları ezmek, onlardan daha üstün olduğunu ispatlamak kaygısını taşır. Barış çiftliğe geldiğinde de komplekslerinin tamamı su üstüne çıkar. Ona göre Barış şanslı doğmuş biridir. Onun gibiler hep hazıra konar ve hak etmediği her şey onlarındır. Oysa Barış'ın en iyi bildiği şey çalışmak, çalışmak ve kazanmaktır... Hal böyle olunca Bekir ve Barış'ın arasında kıyasıya bir rekabet başlayacaktır...
|
|
|
Deniz Özpınar |
Feraye
Ahmet Hoca ve Pervin'in kızı, Bekir'in kız kardeşi olan 17 yaşındaki Feraye babasının işi sebebiyle hayatı at çiftliklerinde geçmiştir ve o da Gülşen gibi üniversite sınavı sonuçlarını beklemektedir.
Şirin, cıvıl cıvıl görünümü onu her ne kadar kompleksi olmayan bir genç kız gibi gösterse de onu cezbeden, ilgisini çeken her şey, ondan statü olarak hep biraz daha yukarıda olmuştur. Barış'ın çiftliğe gelişi onun için de hayatında yeni bir dönemin başlangıcı olacaktır...
|
|
|
Yağız Bankoğlu |
Aliço
Aliço yirmili yaşların başında, çiftlikte binici ve hoca yardımcısı olarak çalışan, kişisel hırsları olmayan, neşeli, yerinde duramayan tertemiz bir Anadolu çocuğudur. Bu kadar hareketli olduğu için çiftlikte her işe o koşar, kendisine verilen işlere burun kıvırmaz. Hayatta kimsesi yoktur, anne babasını bir trafik kazasında kaybetmiştir. Bu sebeple çiftlik ve orada yaşayanlar Aliço'nun tüm dünyasıdır. Bu kimsesizlik ve ona kucak açan bu sıcak insanlara sadık kalma duygusu Aliço'nun çiftlikten ayrılmasına da çiftlikteki büyük aşkı Feraye'ye açılmasına da engeldir.
|
|
|
Damla Debre |
Asu
Herşeyden önce zeki ve sıradışı bir kız olarak tanımlayabileceğimiz Asu aynı zamanda profesyonel olma yolunda ilerleyen bir hip hop solistidir. Zengin bir cadde kızı olmasına rağmen, aykırı ve underground felsefeden beslenen Asu, tüm tercihlerini ve hayatını da bu yönde ilerletmektedir...
Bu anlamda zengin ve yakışıklı birine aşık olabilecekken Bekir gibi tamamen aykırı bir adama ilgi duyması çok da şaşırtıcı değildir...
Sonuç olarak Asu Bekir'in hayatına girerek aslında Bekir'in çevresindeki insanların da hayatına girmiş olacak ve zamanla sıradışı karakteriyle sivrilerek her anlamda dikkat çekmeye başlayacaktır.
|
|
|
Hüseyin Soysalan
|
Adil Baba
Gülşen'in babası ve çiftliğin sahibi olan Adil 50'li yaşlara yaklaşmış, yorucu bir şehir ve çalışma hayatından "huzur" isteğiyle babasından kendisine kalan at çiftliğine kaçmıştır. Çocukluğundan beri iyi eğitim almış olan Adil, çiftliğe yerleştikten sonra da kendini eğitmekten vazgeçmemiş, atlardan kalan zamanını kitaplarla doldurmuştur.
Olaylara farklı yaklaşımı ve özel bir hayat birikimiyle felsefesi olan Adil'e çiftliktekiler "Adil Baba" lakabını yakıştırmışlar, onu tıpkı bir baba gibi otorite olarak kabul etmişlerdir... Atlara hayvan denilmesinden hoşlanmayan ve onlara Tanrı'nın çok özel bir lütfu gözüyle bakan Adil Baba aynı zamanda Barış'ın babası Avukat Cemal'in de hemşerisidir... Barış'ın başlarda hiç anlaşamadığı bu kendine has garip kuralları olan otoriter adam, yavaş yavaş hem Barış'a atları öğretecek hem de onun dünyaya bakışını değiştirecektir...
|
|
|
Erdal Cindoruk |
Cemal
İki büyük holdingin hukuksal işlerini yürüten oldukça ünlü ve başarılı bir ticaret avukatı olan Cemal, İstanbul'un lüks bir semtinde büyük bir hukuk bürosuna sahiptir...
Cemal, köyde doğup büyümüş ve hukuk fakültesini zorluklarla okuyup bitirmiş, olmasına rağmen kökten İstanbullu olan eşi Saliha ile de hukuk fakültesinde tanışmış, birlikte tırnaklarıyla kazıyarak çocukları ve kendi gelecekleri için mükemmel bir hayat kurmaya çalışmışlardır.
Ancak Cemal'in hayata olan biraz kavruk ve Anadolulu bakışı, Saliha'nın bakış açısından çok farklı olduğu için zamanla birçok konuda çatışmaya başlamışlar, bu çatışmaların en büyük odağı da Barış'ın yetiştirilme tarzı olmuştur... Saliha'ya göre Barış hayata hazır olmalı, hatta 1-0 önde başlamalıdır. Cemal ise, bunun tecrübeyle mümkün olduğunu, Barış'ın hayata ne bir robot gibi duygusuz ne de pohpohlanarak değil biraz törpülenerek ve insan yanını unutmayarak hazırlanması gerektiğini düşünmektedir.
|
|
|
Ayşegül İşsever |
Saliha
Barış'ın annesi Saliha İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi'ndeki ünlü hukuk profesörlerinden biridir. Saliha aslen kentli ve köklü denebilecek bir ailenin kızıdır. Ailesinin maddi olanaklarını kullanarak yaşamak yerine hayatını kendi kurmayı tercih etmiş. Cemal'le tanıştıktan, onun azimli ve hayata asılan halini gördükten sonra ise bunu tamamen reddetmiş, evlenip tüm hayatlarını, sahip oldukları her şeyi beraber çalışarak kurmuşlardır...
Saliha, Cemal'e göre kendince daha görgülüdür. Cemal'e de adab-ı muaşerete ilişkin pek çok şeyi o öğretmiş Cemal de karısının bilgi ve görgüsünden faydalanmayı tercih etmiş buna belli sınırlar dahilinde pek ses etmemiştir... Aslında öğreten, baskın ve kararlar veren biri olmaya geldiğinde Saliha'nın hep ön planda olması Cemal için artık tanıdık bir o kadar da sıkıcı bir hal almaya başlamıştır...
Barış'ın yetiştirilmesi konusunda da bu tavrından vazgeçmeyen Saliha oğlunun diğer çocuklardan hemen her alanda; eğitimiyle, hobileriyle, sosyal çevresiyle ayrılması gerektiğini düşünür. Barış'ın o güne kadar aldığı eğitimi ve yaşadığı hayatı esas olarak şekillendiren Saliha'dır. Ve doğru bildiği şeylerin bedelinin ne kadar ağır olabileceğini zamanla görecek, baştan beri Cemal'in üzerinde durduğu prensiplere de kulak asması gerektiğini en acı şekilde öğrenecektir...
|
|
|
Mehmet Polat |
Ahmet
Bekir ve Feraye'nin babası Ahmet hem çiftlikteki binicilik hocası hem de Adil Baba'nın sağ koludur... Fazla konuşmayı sevmeyen, iş sırasında eğlenceden de hoşlanmayan Ahmet'in sert bakışlarını metrelerce uzaktan tanıyabilirsiniz. Görev adamıdır, işini iyi bilir. Bu sert bakışlı adam başka çiftliklerden gelen aç ve bakımsız kalmış atlara karşı büyük bir şefkatle yaklaşır. At candır, velinimettir ve onlara kötü davrananlara karşı Ahmet'inde tepkisi asla hoş olamaz...
|
|
|
Suat Güzey |
İrfan
Tam bir baş belası olan İrfan, 45 yaşlarında, atları yalnızca "iş" ve "para" olarak görmüş, Adil'in çiftliğine nazaran daha fiyakalı bir çiftliğin sahibidir. Bir müşterisi için Adil Baba'dan satın aldığı Şehzade'ye yaptığı eziyetlerle ata kısa sürede ruhen ve fiziken ciddi zararlar vermiştir... İrfan Şehzade'yi Adil'in çiftliğine "adam" edilmesi için geri getirecek ve daha sonra bu hırsıyla kahramanlarımızın hayatını tatsız hale getirmek için elinden geleni ardına koymayacaktır...
|
|
|
Aslı Aybars |
Ayşın
Veterinerlik Fakülte'sinde öğretim üyesi olan ve aynı zamanda genç bir veteriner de olan Ayşın'ın yolları Gülşen aracılığıyla Adil ve İrfan'ın çiftlikleriyle kesişir.
Yeni bitirdiği ve adeta kaçarcasına uzaklaşmak istediği bir ilişkiden sığınarak çiftlik yakınlarına yerleşen Ayşın ilk zamanlar Adil ve İrfan arasında kalacak ama kısa sürede doğru tarafı seçerek Adil'in yakın bir dostu haline gelecektir...
Zamanla hem okul hayatında gençlerin, hem de çiftlik hayatında yetişkinlerin hayatında vazgeçilmez bir parça olacak olan Ayşın, Adil ile başlayan dostluklarında daima bir aşkın kıvılcımlarını hissedecek, bu kıvılcımlar ikiliyi bazen zor, bazense unutulmaz olayların içerisine sürükleyecektir.
|
|
|
Aylin Saraç |
Pervin
Çiftliğin anaç insanı Pervin aynı zamanda Ahmet Hoca'nın karısı... Ahmet'le çok erken yaşta evlenmiş ve yine erken yaşta Bekir ve Feraye'yi dünyaya getirmiş... Çiftlikteki mutfağın patronu olan Pervin, merhametli yüreği ve yaptığı mükemmel yemeklerle hem çiftlik sakinlerini, hem de evinden çok uzaklarda olan misafirlerin gönlünü fetheder...
Merhametli olduğu kadar duygusal zekası yüksek bir Türk kadını olan Pervin kendi çocukları ile Adil'in çocukları arasındaki farkı bilir. Bu sebeple oğlu Bekir'i sürekli Gülşen'den uzak tutmaya çalışır. Kızı Feraye'yi de Gülşen'le eşit göstermeye çalışır ve kızının yeteneklerini öne çıkarmak için çabalar.
|
|
|
Gökmen Kasabalı |
Sinan
22 yaşındaki serseri ruhlu, her an bela çıkarmaya teşne Sinan da varlıklı denilebilecek bir ailenin çocuğu ve en büyük tutkusu motosiklet... Hırsı ve kazanma tutkusu çevresindekileri ezmek isteyecek kadar yüksek olan Sinan önceleri Barış'ın İstanbul hikayesinde en büyük rakibi gibi görünse de ilerleyen bölümlerde hayat onlarında yollarını bambaşka amaçlar uğruna kesiştirecek...
|
|
JENERİK
JENERİK |
|
|
DOLUDİZGİN YILLAR
Yapımcı
OSMAN SINAV
Yönetmen
RAŞİT ÇELİKLEZER
Senaryo
YİĞİT GÜRALP
Görüntü Yönetmeni
YUSUF AKKUŞ
Müzik
AYTUĞ YARGIÇ
Genel Sanat Yönetmeni
SIRMA BRADLEY
Kurgu
MURAT ÖNAL
Hikaye
OSMAN SINAV
AYBARS BORA KAHYAOĞLU
Konsept Danışmanı
TANGÜL SINAV
Proje Asistanı
ŞÜKRAN TUNA
Sanat Yönetmeni
TAHA KETENCİ
Yardimci Yönetmen
ERBAY GÜL
Yapım Koordinatörü
CESUR KOÇAK
Reji Koordinatörü
CANAN KAYI
Işık Şefi
METİN DEVRİM
Set Amiri
AZİZ KISKANÇ
Ses Teknisyeni
ERHAN KUNDUZ
Oyuncular
AHMET BOZALİ
MEHMET AYKUT SARIKAYA
Reji Asistanı
ZEYNEP ARISOY
HİLAL BEYAZIT
EMİNE BAKIRKAYA
Set Mali İşler Sorumlusu
TOLGA YILMAM
Prodüksiyon Grubu
AYŞEGÜL TAŞKIRAN
AHMET ÇALKAP
Kameraman
BERTAN ÖZER
Kamera Grubu
FATİH YİRMİBEŞOĞLU
MUHAMMET AKKUŞ
Sanat Asistanı
ERHAN USTA
Sanat Dekor Uygulama
FİKRİ GÜNEŞ
YÜKSEL AYDOĞDU
RECEP KÜÇÜKOSMAN
KADİR ŞENSOY
ARİF GÜNEŞ
Kostüm Sorumlusu
EDA DİLSİZOĞLU
Kostüm Asistanı
GiZEM NACAK
Makyöz
ÖDÜL DEDE
Kuaför
MEHMET KARTAL
UĞUR ŞAHİN
Makyöz Asistanı
ÖZLEM DİREK
Boom Operatörü
EREN ERŞIPAL
Işık Grubu
UĞUR DEMİR
CEYHUN KOÇ
Set Grubu
KAZIM YÜCE
FİKRET KISKANÇ
VELİ KUZEL
Set Fotoğrafçısı
EMRE ÇAYLA
Ulaşım
ALİ ÇALKAP
FUAT TOPTAŞ
BEŞİR YILMAZ
SEYFİ TOPAL
MEHMET EMİN ÖNDER
İSMAİL TURGUT
SEFA GÜL
Stajyerler
İREM KORKMAZ
Catering
TADIN CATERİNG
Post-Prodüksiyon
MUTLU BÜRGE
Jenerik Tasarım ve Görsel Efekt
VION FILM
RASHAD MAMMADOV
SEYİT ÖZCAN GİDEN
AYKUT ÜSTÜN
Görsel Efekt
YIKANMAK İSTEMEYEN ÇOCUKLAR
Colour Correction
FARUK GÖKKAYA
Ses Tasarım ve Mix
RECEP TURGAY KIRALLI
CAN ALGEÇ
Müzik Asistanı
TUNA ERTEN
Gitar
TAYLAN ERDAĞ
BORA ÇİLLİLER
Vokal
TAYLAN ERDAĞ
SERENAY YARGIÇ
Ud
EMRE DENİZ
PEGASUS AT ÇİFTLİĞİ'ne
özel teşekkürlerimizle..
Prodüksiyon İdari Koordinatörü
A. GAMZE YAVUZ
Mali Sorumlular
ENGİN ŞAVAK
ZAFER YİĞİT
Ofis Sekreteri
YÜCEL ALTINTAŞ
Ofis Çalışanları
ERDAL YOLDAŞ
RAMAZAN TAŞKAN
TAHSİN
Hukuk Danışmanı
AV. BÜLENT GÖKÇEN
Mali Müşavir
ORHAN KARAHASANOĞLU
Depo Sorumlusu
EMRAH GÜR
Teknik Yapım
SİNEGRAF
ŞAFAK FİLM
SİSTEM MEDYA PRODÜKSİYON
k2 SOUND (VAV)
FİLM TEKNİK
PANTER FILM EKİBİ
YIKANMAK İSTEMEYEN ÇOCUKLAR
Cast Ajansları
TÜMAY ÖZOKUR CASTING
GOLDMINE CASTING
SUARE
SİHİRLİ ANAHTAR
|
|
KÜNYE |
|
|
DOLUDİZGİN YILLAR
Yusuf Ömer Sınav - İpek Karapınar -Arda Kural - Deniz Özpınar - Yılmaz Calayır -Yağız Bankoğlu
Damla Debre - Deniz Evin - Oğuzhan Yıldız
ve
İpek Tenolcay - Hüseyin Soysalan - Erdal Cindoruk - Ayşegül İşsever - Alptekin Serdengeçti
Mehmet Polat - Aylin Saraç - Suat Güzey - Aslı Aybars
Konuk Oyuncu
İstemi Betil
Yapımcı
Osman Sınav
Yönetmen
Raşit Çelikezer
Senaryo
Yiğit Güralp
Konsept Danışmanı
Tangül Sınav
Görüntü Yönetmeni
Yusuf Akkuş
Kurgu
Murat Önal
Müzik
Aytuğ Yargıç
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|